.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران:مدير سنتي و بي تحول در دولت جایگاهی نخواهد داشت
ابوطالب شفقت با اشاره به اينكه مديران بايد در برنامه هاي خود تحول ايجاد نمايند گفت: مدير سنتي و بي تحول در اين دولت جائي نخواهد داشت. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،استاندار مازندران عصر امروز در جلسه شوراي اداري استان مازندران گفت: هفته دفاع مقدس هفته ارج نهادن به همه

ابوطالب شفقت با اشاره به اينكه مديران بايد در برنامه هاي خود تحول ايجاد نمايند گفت: مدير سنتي و بي تحول در اين دولت جائي نخواهد داشت.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،استاندار مازندران عصر امروز در جلسه شوراي اداري استان مازندران گفت: هفته دفاع مقدس هفته ارج نهادن به همه ايثارگريها، مقاومت ها و جانفشاني ها است.
ابوطالب شفقت ادامه داد: همه دستگاههاي اجرائي موظفند اين هفته را به نحو احسن اجرا و از دلاورمران شت سال دفاع مقدس به نحو مقتضي ارج نمايند.
استاندار مازندران به كمك هاي مردم استان مازندران به كشور ستمديده و بي دفاع لبنان اشاره كر د و گفت: تا به امروز 170 ميليون تومان كمك هاي نقدي و غير نقدي به اين كشور ارسال شد.
ابوطالب شفقت همچنين ساعت كار ادارات در استان به مانند سابق از ساعت 30/7 تا 15/14 عنوان و اظهار داشت: ساعت كار بانكها مانند سراسر كشور ساعت 9 مي باشد.
رئيس شوراي اداري استان مازندران همچنين با اشاره به نزديكي انتخابات شوراها و خبرگان رهبري خاطر نشان كرد: انتظر اين مي رود شاهد بيشترين حضور مردم در انتخاباتهاي پيش رو باشيم و تصريح كرد: حضور مردم در انتخابات بر اقتدار و عظمت جمهوري اسلامي خواهد افزود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کیوان امینی 4 مهر 1385
خوشحال خواهم شد که استاندار محترم تحولاتی که در استان ایجاد کردند را به صورت فهرست وار در همین سایت اعلام نمایند که الگویی برای مدیران
ارشد استان وخصوصا" مدیران استانداری و فرمانداران باشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.238 seconds.